Kuasa Baru Bola Sepak Asia

Tahniah buat pasukan bola sepak negara yang berjaya menjulang piala AFF 2010,dan syabas juga buat jurulatih skuad negara k.rajagopal yang berjaya membawa skuad negara ke puncak yang lebih tinggi dan membanggakan.

Dengan prestasi yang semakin meninggkat disamping corak permainan yang semakin konsisten tidak mustahil untuk kita melangkah ke peringkat yang lebih tinggi lagi di masa akan datang,syabas kesemua yang terlibat dalam kejayaan besar dalam sukan bola sepak ini.

Tak lupa juga selamat tahun baru buat semua blogger2,pengkritik2 blog ,sahabat,follower dan juga pengomen-pengomen semua..

----------HAPPY NEW YEAR---------------

PELUANG BERTEMU PENGASAS FACEBOOK

Pengasas laman sosial Facebook yang anggaran kekayaannya sebanyak AS$7 bilion (RM21.6 bilion), Mark Zuckerberg dilihat memasuki sebuah bar di Bangkok bersama seorang rakan wanita pada Isnin lalu, lapor sebuah akhbar semalam.


Seorang peminat filem The Social Network, Nattawat Samattadol memberitahu bahawa dia melihat Zuckerberg memasuki pub itu dengan memakai baju T, seluar jean dan selipar.
Filem The Social Network mengisahkan kehidupan Zuckerberg semasa dia mencipta laman Facebook.
Nattawat berkata, dia terlebih dahulu mencari gambar Zuckerberg di laman Google bagi memastikan lelaki yang dilihatnya itu merupakan pengasas Facebook sebelum menegurnya dengan bertanya: "Adakah kamu Mark Zuckerberg?"



GAMBAR menunjukkan Mark Zuckerberg (kiri) tiba untuk menghadiri majlis perkahwinan Naib Presiden Facebook, Chris Cox di sebuah restoran di tengah Bangkok pada Rabu lalu.


Zuckerberg menjawab: "Ya. Tetapi kenapa tempat ini dipenuhi dengan ramai orang?"
Menurut Nattawat, seorang wanita kemudian datang ke arah Zuckerberg dan memberitahu pengasas Facebook itu bahawa tempat duduk dalam bar tersebut sudah penuh kerana terdapat persembahan band Room 36.
Zuckerberg kemudian keluar dari bar tersebut bersama rakan wanitanya itu.
Dia turut menghadiri majlis perkahwinan Naib Presiden Facebook, Chris Cox dengan seorang wanita Thailand di sebuah restoran di tengah Bangkok pada Rabu lalu.

Cox berkahwin dengan Visra Vichit-Vadakan yang merupakan anak pengasas bersama pembekal perkhidmatan Internet, CS Loxinfo PCL.
Bapa Visra, Vivatvong memberitahu akhbar Thailand bahawa Zuckerberg meminta dia merahsiakan kedatangannya ke Bangkok. - Agensi

Perlaksanaan Percubaan Lorong Khas Bas

Perbadanan Putrajaya telah melaksanakan lorong khas laluan bas secara percubaan di Putrajaya bermula 20 disember hingga 14 januari 2011,lorong percubaan laluan khas bas tersebut beroperasi bermula dari jam 7pagi sehingga 8.30pagi setiap hari berkerja,iaitu dari hari isnin hingga ke hari jumaat.

peta lokasi laluan lorong khas

Lokasi laluan khas tersebut meliputi Lebuh Perdana Barat dan juga Persiaran Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah (PSSAAS).
untuk maklumat dan sebarang pertanyaan-
PERBADANAN PUTRAJAYA
Kompleks Perbadanan Putrajaya
24, Persiaran Perdana, Presint 3
62675 Putrajaya Malaysia.

603 8887 7000/603 8887 3000

How Make Free Mini Motorbike

Free new year gift-everyone can do it!How make simple mini motorbike for you and your child he he,
its very easy and fast  like a twister,make the unique motorbike with twin chamber,your just need the lighters ,make sure remove all gas inside the lighters before make it ..
















































 mini motorbike ready for vrrroooooooooommmmmmmmmmmmmmmm..

contribution-SagaGallery.blogspot.com

Proton Wira Vr4 97 TDO5 Hks Intercooler

Y.E.S''Year End Sale.
Proton Wira turbo,aeroback,for sale or swap,vr4 engine inside and many more,

 Hks turbo intercooler with stnles steel piping and custom front bonnet
 Hks boost meter with hks blow off and fujitso rear mufler.
 Tial wesgate with custom hose and original japan 16inc rims.
 Original mitsubishi streeng wheel and recaro bucket seat-custom.
 Hks vokuum meter,auto gauge temp meter red,blue Led
 Extend pillar meter with carbon fiber cover and meter portable.
 Mohawk free amp with pioneer power amp and JVC dvd player.
 Cusco pillow ball with cusco strkbar and double layer radiator.
 Hks bonet damper with hks super intercooler and samco silicone hose.
Hks bonet pin with lock key and mirage bumper (front),putra rear bumper.
ALL IS READY FOR SALE OR SWAP WITH ANY CARS TOP-UP OFFER (10k bellow)

Caught On Security Camera in Parking-Real Videos

video
Dear All,
Be Extra alert especially the women Drivers..This happens to this women and same technique will be used for everyone,man or women no matter where you are,Beware..switch off your engine whenever you  out of your vehicle.

APA JADI KALAU INDONESIA KALAH

Entry aku minggu ni banyak berkenaan Bola sepak Piala Suzuki AFF yang melibatkan malaysia dan indonesia,bukanya apa,sengaja ambil kesempatan disamping keyword isu penjaga gol di laser tu he3 {-: )..

Tapi terfikir gak la kan apa jadi kalau pihak mereka tewas dalam perlawanan ni,segala kemungkinan bakal berlaku kan! tambahan lagi memang mereka ni selalu saja tak puas hati dengan malaysia.

Kawalan keselamatan pula seperti yg kita tahu sememangnya lemah bila perlawanan belansung di indon, buat penyokong malaysia yg nak pergi ke indon untuk bagi sokongan pada skuad kebangsaan tu di harap berhati-hatilah ye,tatasusila kena jaga,tapi kalau orang dah 'hantuk' kepala kita diharap jangan diam je ye...
SEMOGA MALAYSIA MENANG. yassalammm..

penjaga gol di laser-malaysia atau indonesia

Gambar di bawah tu menunjukkan bukti bahawa penjaga gol malaysia di laser oleh penjaga gol indonesia penyokong indonesia semasa perlawan berlansung di jakarta tempohari,dah terang lagi bersuluh,bukti penjaga gol di laser.

gambar panjaga gol malaysia dilaser

laser berwarna hijau tepat ke penjaga gol

Buat penyokong indonesia kalian usah emosi ya,gomongnya jangan berlepotan(marah dlm bahasa indon nihh), kalian yang mulain dulu kok,tapi kenapanya syok menyalahin orang lain loh,udah tewas ya udah,jangan syok hebat,jaguan kampungan lah kalian,ngomong aja syok benaran,hasilnya? tuhh liat buktinya gambar di atas itu.

PERLAWANAN BOLA SEPAK ATAU PERLAWANAN LASER

Seperti yang kita semua tahu perlawanan bolasepak@sepakbola antara indonesia malaysia baru-baru ini dimenangi oleh Malaysia,namun khabar yang kurang best lagi memalukan khabarnya ada penyokong-penyokong malaysia yang memancarkan cahaya laser ke arah penjaga gol indonesia(ya la tu), menyebabkan penjaga gol indonesia tu blurr bila tangkap bola,betul ke?(alasan org kalah) biasa la.

Khabarnya penyokong indonesia pula akan menggunakan laser ke arah penjaga gol malaysia bila perlawanan akhir bolasepak diadakan di indonesia nanti (dendam la tu),ahaaaii dari perlawanan bola dah jadi perlawanan laser pula ni,last2 gaduh la jawabnya..
sama-sama la kita tgok ye,jangan ada yg bawa pistol dah le,kang ada nyawa yang melayang dek kerana bola...
Yassalammm.

Moral:jangan main api,nanti takut tak sempat padam.

PULAU PINANG BAKAL TENGGELAM?

Sabar- sabar jangan panik he3...Pulau pinang bakal 'tenggelam' punca akibat separuh daripada negeri itu akan terputus bekalan air selama 2 hari bermula 28-29 disember,ia meliputi kawasan Gertak Sanggul,Teluk Kumbar,Seberang Perai, Georgetown, Farlim, Bayan Baru, Bayan Lepas,Batu Maung dan beberapa lagi kawasan..

Pada semua penduduk kawasan seperti diatas tu sediakanlah baldi sebelum hujan,jgn sediakan payung je noo,kang bila takda air susah jadinya,setakat nak minum kat kedai pun boleh,ini dibuatnya mel;epas hadas cmna.kalau yang 'keci;' boleh la dimaafkan,buatnya keluar yg 'besar' kan masaalah besar tuuu..

Jangan jadi cam kawan aku,masuk tandas awam,pastu dah melepas hadas 'Besar" punya,pulas pili paip air takda fuhh,bayangkan 'kesengsaraan' dia terpaksa tanggung,terpaksa keluar dari tandas awam kat stesen bas dengan "besar punya" tak bercuci..
Yassalammm..

Moral: cek air paip dulu sebelum 'melepas'

Kicap Perisa Cicak Di Perlis

Selama sebulan ini, sebuah keluarga terdiri lapan orang di Taman Merpati di sini tidak menyangka keenakan makanan yang mereka nikmati menggunakan kicap soya pekat, rupa-rupanya bercampur bangkai cicak.
Bangkai cicak dalam kicap pekat yang turut mempunyai tanda sijil halal itu hanya disedari ketika keluarga tersebut menggunakannya untuk memasak nasi goreng kira-kira pukul 7 malam kelmarin.
 

NORAZURA menunjukkan bangkai cicak yang dijumpai dalam botol kicap soya pekat di Taman Merpati, Kangar semalam.

Menurut Norazura Arip, 32, bangkai cicak sepanjang dua sentimeter itu tiba-tiba terkeluar dari botol kicap berkenaan ketika dia menuangkannya ke atas senduk untuk memasak nasi goreng.
"Saya menjerit kerana terkejut melihat ada cicak keluar dari botol kicap ini yang telah pun bertukar warna menjadi kehitaman.
"Ekoran itu, kami sekeluarga kini berasa loya-loya dan trauma setelah memikirkan selama sebulan ini kicap tersebut digunakan dalam masakan seharian kami," katanya kepada pemberita ketika ditemui di sini semalam.

Adusss meloya-loyannya kisah ni,bersih sungguh kilang yg buat kicap ni kan,mungkin pihak berkenaan kena buat sesuatu,jgn asyik tahu lulus je,macamana kami ni nak jadi pandai kalau asyik makan bangkai cicak,lipas,semut...aduhhh.
sumber-kosmo

GANGGUAN BEKALAN AIR BERJADUAL DI NEGERI PULAU PINANG

Dimaklumkan bahawa pihak PBAPP (Perbadanan Bekalan Air Pulau Pinang) akan menjalankan kerja-kerja penambahbaikan dan penyelenggaraan di Loji Rawatan Air Sg Dua dan Stesen Pam Bukit Dumbar. Sehubungan dengan itu, sepanjang kerja-kerja tersebut dijalankan, bekalan air akan dihentikan buat sementara waktu. Gangguan tersebut dijangka akan berlaku pada tarikh berikut :
Tarikh          :   28 & 29 Disember 2010
Hari             :   Selasa & Rabu
Masa           :   7.00 pagi hingga 7.00 mlm

Terkini-Bas Express Kemalangan Di Km363

Baru-baru ini kita digemparkan dengan kemalangan ngeri bas express dari laluan cameron highland ke simpang pulai,yang mana mengorbankan 27orang kebanyakanya pelancong asing,dan petang tadi seorang lagi mangsa kemalangan meninggal dunia,menjadikan jumlah yg terkorban 28orang,

Terkini lagi cerita bas express kemalangan di Kilometer 363 Jalan Raub-Bentong awal pagi tadi,dimana Lapan penumpang termasuk seorang kanak-kanak cedera setelah bas ekspres dua tingkat terbabas ke dalam parit. Apa masalah sebenarnya bas2 express ni tak tahu la,asyik dengan kemalangan tak henti-henti.

Apakah bas express sememangnya tidak selamat untuk perjalanan jarak jauh?atau adakah punca semua kemalangan yg berlaku akibat kecuaian pemandu?ataupun kerana keadaan fizikal bas itu sendiri?atau salah ibu yang mengandung?he3..

Dalam banyak-banyak persoalan diatas,tentu ramai yang mengatakan kesalahan pada pemandu,tapi kita kurang mempersoalkan struktur jalan dan keadaan jalan itu sendiri..kalau pemandunya dah terlatih,bas pula keluaran terbaru dan dlm keadaan amat baik,tapi terjadi juga kemalangan apa puncanya?. Tengok sajalah pada keadaan jalanraya@lebuhraya tu sama(pihak-pihak yg berkenaan) ,jgn hanya nampak semut diseberang kaki sendiri tergigit lipan.

Asyik dengan alasan salah sana sini je,salah sendiri? Cukai jalan wajib bayar setiap tahun,tol wajib bayar kalau dah lalu,insuren kenderaan wajib bayar kalau dah tamat termpoh,tapi jalan berL0bang?wajibkah turap? berapa lama ambil masa nak turap?1bulan?2bulan?(belum tentu).. jalan lebuhraya pun sama juga la,tentang lurus sememangnya lurus,tapi berjongkang-jonket,melompat-lompet apadahal.

Engineer jalanraya yg datang menguji jalanraya jangan la hanya uji dengan naik pacuan empat roda dan BMW je,sesekali coba naik kancil,baru la dapat tahu secara terperinci keadaan jalan tu benar2 elok dan selamat kerana pengguna jalanraya bukan semuanya memandu 4x4, keadaan jalan yg baik untuk kenderaan mewah belum tentu baik untuk kenderaan kecil,tapi jalan yg baik untuk kenderaan kecil dah semestinya bagus untuk kenderaan mewah..
yasalammmm...

Hitam,Putih Dan Kelabu

Pekan Kuala ketil adalah sebuah pekan daerah kecil yang terletak di utara TanahAir iaitu di negeri Kedah,kira-kira 23km dari Bandaraya Sungai Petani.Dahulunya permandangan mula-mula menerjah masuk ke pekan ini cukup indah dengan pokok-pokok ditepi jalan yang rimbun lagi menghijau,ditambah pula dengan gerai-gerai makan ditepi jalan yang bila malam berseri-seri dengan warna-warni lampu bak karnival jom heboh.
                                                          (Dahulu)

Tapi semua itu kini tinggal kenangan,pekan yang dulu tempat aku melepak bersama geng-geng moto kini kehilangan serinya,tiada lagi gerai berwarna-warni di sepanjang jalan masuk ke pekan kecil ini,pokok-pokok besar yg meneduhkan kawasan kedai pun sudah tiada lagi,burung-burung yang dulunya pabila petang berkicau riuh kini sunyi akibat kehilangan tempat melepak (pokok). Bukan saja burung-burung boring dengan pekan ni,aku juga turut merasa boring dengan keadaan itu,gerai makan yg sememangnya sempoi dah kehilangan kesempoian kerana banyak yang dah berbatu nisan(berkubur@gulung tikar@bankrap@tutup) akibat diarah pindah ke lokasi lain yang hanya ada lalat dan semut sebagai pelanggan...
                                                     (kini dan akan datang)

BUFFERED EARNINGS,NUFFNANG DAN TIPS

Salam semua..syukur lagi minggu ini dan hari ini dapt 3 'BE' sekaligus menjadikan 8jumlah 'BE' setakat ini yg aku dapat,sebelum ni aku ada buat entry target aku untuk dapt cek rm1000 tahun depan melalui nuffnang,nampaknya impian tu semakin manjadi kenyataan,kerana jumlah pendapatan aku setakat ini dah mencecah angka ratus hu hu...alhamdulillah.

Buffered earnings 3 untuk hari ini adalah melalui kempen:
City Chain Titus Xmas LR.
Nestle How Am I (phase II) SS.
Celcom Channel X Music Experience LR.

Mengenai tips nak dapat be ni mudah je,pertama= selalu-selalukanlah update korang punya Blogger Bio dan blog manager di nuffnang,misalnya mengenai post terbaru atau sebarang perubahan pada blog korang.
Keduanya=blog yang mempunyai pelbagai isi kandungan berpotensi besar terpilih kerana mempunyai pelbagai golongan pembaca dan pengunjung..
sekian selamat beramal.

HEBAHAN,AMARAN,PERINGATAN

PUTRAJAYA AGROBAZAAR,TAMAN WARISAN PERTANIAN,SEMUA DIJEMPUT HADIR...

PERTEMUAN ANTARA MALAYSIA INDONESIA SIAPA AKAN MENANG

Perlawanan akhir bola sepak Piala Suzuki AFF bakal berlansung di Stadium bukit Jalil ahad ini  menyaksikan pertemuan antara indonesia dan malaysia,buat peminat bola sepak semua tak kira la dari negeri mana,selangor,kelantan,kedah perak,pahang johor,sabah sarawak ayuh kita gegarkan Stadium Bukit Jalil Ahad ni.

Buat semua pemain bola sepak negara,main dengan bersunguh-sunguh,jgn hampakan harapan rakyat serta harapan pemimpin,kalau boleh benamkan indonesia 3-0 baru gempak,kami penyokong2 sentiasa dibelakang anda semua (cewah semangat nih hu hu).

Pada peminat-peminat yang tak dapat ke stadium untuk menyaksikan perlawan akhir ni,boleh menonton di rumah je,RTM khabarnya akan menyiarkan siaran secara lansung..cuma belum dipastikan samada disiarkan melalui TV1 atau TV2..harap-harap malaysia boleh menang dan tamatkankan kemarau panjang piala AFF ni.

Walaupun indonesia sememangnya GAHH,malaysia juga apa kurangnya kan,target aku malaysia menang 1-0 je,tapi kalau boleh lebam 3-0 kira dasyat arr tu..

AGIHAN PENDAPATAN AMANAH SAHAM BUMIPUTRA

Permodalan Nasional Berhad (PNB) mengumumkan agihan pendapatan ASB adalah sebanyak 7.5sen seunit bagi tahun kewangan berakhir Disember 2010,manakala bonus pula berjumlah 1.25sen seunit  untuk semua pemegang AMANAH SAHAM BUMIPUTRA (ASB).
Bagi sesiapa yg banyak melabur tu,dah tentu buat kira2 brapa jumlah keseluruhan yang akan diperolehi kan,simpan banyak dapat hasil pun banyak,kalau simpan sikit hasilnya pun sikit lah ye..
Pada yg tak boleh nak mengawal kewangan tu dan susah untuk menyimpan,boleh la kongsi kongsi pengalaman@masaalah kt sini..mana la tahu ada dikalangan visitor disini boleh beri tips,trik bagaimana cara nak menguruskan wang yg tak terurus tu..

Buffered Earnings LR,SS,LB

Congratulations to my blogs and myself he he..
This week i got buffered earnings again with campaigns named City Chain Titus Xmas LR.

Thanks to the advertiser for their trust to my blogs,and more more thanks to Nuffnang-Asia Pacific's First Blog Advertising community.

The campaign that was been running on this blog before is Celcom Bold 3 SS,Citibank Ready Credit SS,AMP Era.FM LR,Nestle NHW How Am I SS,Celcom Raya Broadband LB.thanks for all best of the best advertiser.

Have anyone know what means SS,LB,LR in the end of campaigns name .?

MORAL-dah baca kena komen

Jalan-jalan cari pasal

Apa sudah jadi dengan penguatkuasa KPDNKK,cd cetak rompak dijual berleluasa di jalan jalan utama dan gerai gerai sekitar pulau pinang,antaranya jalan magazine,lebuh downing,jalan p.ramlee,bukit jambul,jalan permatang damar laut,pekan bayan lepas,sg.batu,teluk kumbar,sekitar balik pulau,jalan air itam dan banyak lagi di sekitar pulau.

Apakah tiada tindakkan yang berani di ambil terhadap samseng-samseng cetak rompak ni,takkan la pihak berkenaan tak tahu lokasi lokasi penjual cd cetak rompak tu kan,sedangkan kat pasar malam pun berlambak dijual,kalau penguatkuasaan yg lemah macamni makin berlambak la hasil seni cetak rompak dipasaran..
rasanya takkan tercapai la hasrat kerajaan nak menghapuskan cetak rompak ni disebabkan pegawai-pegawai penguatkuasa ni banyak yang tido dalam jaga,main dalam senyap,sembunyi dalam terang.

Yang terbaru cd cetak rompak dan beberapa barangan tiruan lain dijual berhampiran dengan pejabat KPDNKK(kementerian perdangangan dalam negeri koperasi dan kepenggunaan),fuhh tentu besar punya 'kabel' si penjual tu kan,kalau tidak masakan pihak 'berkenaan' kelabu mata'..apa nak jadi dengan pegawai2 yang 'main banyak' ni ,makin berlambak la tauke tauke baru cd cetak rompak muncul nanti,bayangkan modal sekeping cd kosong rm0.25sen dibeli secara borong,setelah dicetak rompakkan boleh dijual rm8-10 sekeping,boleh cepat kaya tu..

Moral:jangan jual cd cetak rompak

Cek rm1,000 dari nuffnang

Salam satu dunia,haaa tentu ramai yg gempaq lihat entry terkini blog aku,cek dari nuffnang rm1,000 tuuu..sebenarnya itu aku punya target la kan mungkin tahun depan akan cecah jumlah 4angka tu,
Sekarang ni jumlah pendapatan aku melalui pakcik nuffnang ni baru merangkak-rangkak ke 3angka..aku ingat nak buat snapshot tunjuk jumlah pendapatan tu,tapi nanti org cakap riak nak menunjuk pla kann..takpa ar cukup sekadar dengan menulis dah la kot..
Tapi harap-harapnya tahun depan jumlah earnings aku akan mencecah 4angka seperti target tu..aminnn,aa kalau dah baca tu sama-sama le aminnnn yoo...

#tak sabar nak pegang cek rm1000 dari nuffnang nanti...7.8.6 alhamdulillah syukurrrrr.

how to make float widget on blog

Today i want to share with you how to make float widget on blog,if you have join ppc program this widget is very good for ppc advertisement campaigns,because this widget will always visible although  visitor scroll to the bottom of blog. its simply simple just 1,2,3 steps.

1. Login to Blogger,click "Layout" button.
2. Then go to "Page Element" and choose "Add a Gadget -find HTML/Javascript"(up to you where you want to ad the gadget)
3.Copy Paste the Script bellow to 'add gadget' box :


------------------------------copy script bellow----------------------------------
<style type="text/css">
#gb{
position:fixed;
top:335px;
z-index:+1000;
}
* html #gb{position:relative;}

.gbtab{
height:90px;
width:728px;
float:center;
cursor:pointer;
background:url('') no-repeat;
}
.gbcontent{
float:center;
border:1px solid #A5BD51;
background:#ff6600;
padding:1px;
}
</style>

<script type="text/javascript">
function showHideGB(){
var gb = document.getElementById("gb");
var w = gb.offsetWidth;
gb.opened ? moveGB(0, 125-w) : moveGB(125-w, 0);
gb.opened = !gb.opened;
}
function moveGB(x0, xf){
var gb = document.getElementById("gb");
var dx = Math.abs(x0-xf) > 10 ? 5 : 1;
var dir = xf>x0 ? 1 : -1;
var x = x0 + dx * dir;
gb.style.right = x.toString() + "px";
if(x0!=xf){setTimeout("moveGB("+x+", "+xf+")", 10);}
}
</script>

<div id="gb">

<div class="gbtab" onclick="showHideGB()"> </div>

<div class="gbcontent">
 

AD YOUR JAVASCRIPT/PPC ADVERTISEMENT HERE

<div style="text-align:right">
<a href="javascript:showHideGB()">
[Close]
<a href="http://advertisement-2u.blogspot.com/2010/12/how-to-make-float-widget-on-blog.html" target="_blank">
[Get Widget]
</a>
</a></div>
</div>
<script type="text/javascript">
var gb = document.getElementById("gb");
gb.style.down = (125-gb.offsetWidth).toString() + "px";
</script></div>

----------------------copy script above-----------------------

You can edit the red color word/script above to make it seem with your blog background/width/height.find color code here fullcolor.
good luck and komen le sikit ye...

Berhati-hati Beli AL-QUR'AN Edisi baru

Salam muslimin musliman semua,diharap maklumat ini sikit sebanyak membantu dan membuatkan kita lebih berwaspada serta ingat mengingati sesama kita dalam mengenal pasti apa yg tidak kita kenal...

Apa yang dikongsikan disini adalah melalui 1 email yg baru diterima oleh seorang sahabat aku yg menyatakan bahawa ada sesetengah edisi terbaru Al-Qur'an mengandungi surah palsu yang diciptakan oleh golongan yang bangsat lagi tidak bertanggungjawab,4surah palsu tersebut ialah:

|AL-IMAN
|AL-WASAYA
|AL-TASAJUD
|AL-MUSLIMIN

Website www.thequr'an.com dikesan menyiarkan dan menambah surah-surah palsu tersebut,laman itu sebenarnya dipelopori oleh seseorang yg bernama Father Zakaria(kristian) sebenarnya cuba mengelirukan surah dan kandungan asal Al-qur'an.

Aku cuba beberapa kali untuk masuk ke website tu tapi tak berjaya,mungkin ada sesuatu disebalik sesuatu..
Sekiranya tidak menjadi keberatan sila sebarkan info ini buat mereka2 yg belum tahu,mungkin kita mendapat rahmat diatas usaha yang sedikit...

Wikileaks expose Anwar

Anwar Ibrahim continues to play dramas the significance although the exposure created by its own allies on sodomy case,now Wikileaks expose Anwar is homosexual.

if earlier, Anwar alleged that Tun Dr Mahathir as the mastermind in the case of sodomy, Anwar also said that Saiful Bukhari as a liar and used by certain parties to bring down his political career, but now that the latest disclosure from the Wikileaks site also exposes events Anwar Ibrahim sodomy.

Sooner or later the truth will be revealed as well, of course, Anwar's supporters will not believe the disclosure by the parties in the state, but is now out as Wikileaks also expose the mistakes of Anwar Ibrahim ..


p / s Anwar's supporters, however, you think before its too late

WikiLeaks Dedahkan siapa Anwar

Syukur pendedahan WikiLeaks
Berkat doa 'orang yang teraniaya' belang Anwar Ibrahim didedahkan sendiri oleh sekutu kuatnya sendiri. Tak perlu dipanjangkan cerita tentang Anwar kerana seperti biasa beliau serta kuncunya tidak akan mengakui sebarang pendedahan yang dibuat. 
 
Jari telunjuknya pasti dihalakan pada kerajaan atau pihak ketiga sebagai pihak yang patut dipersalahkan.
Namun sebagai rakyat Malaysia, kita seharusnya bersyukur dengan pendedahan tersebut. Sekurang-kurangnya negara kita akan terselamat daripada dipimpin oleh pemimpin yang bakal dicucuk hidung oleh negara luar melalui ugutan peribadi.

Singapura pasti tidak akan melepaskan peluang mengugut Anwar dengan skandal tersebut bagi keuntungan jangka panjang sekiranya beliau menjadi Perdana Menteri. Bayangan tersebut telah mula kelihatan ketika Anwar secara terbuka mahu mengangkat 'adik angkat' pemimpin Singapura Lim Kit Siang sebagai bakal Timbalan Perdana Menteri.

Beliau juga tidak mempedulikan perasaan orang Melayu apabila secara terbuka mempersoalkan tentang ketuanan Melayu seperti mana yang biasa dilaungkan oleh pemimpin Singapura.
Sudah tentu banyak lagi yang masih tersirat di sebalik rahsia Anwar dalam tangan Singapura, Australia dan Amerika.
Oleh itu jangan jadikan Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri sekiranya tidak mahu negara ini tergadai.
 MELAYU GOMBAK

Pengacara Baru Nona tv3

 Setelah meneliti,mencari dan mencari-cari pengacara baru Nona,Tv3 akhirnya membuat keputusan memilih Vanida imran sebagai pengacara baru nona musim depan bermula 2januari 2011,vanidah atau pangilan mesranya 'vee' yg pernah dinobatkan sebagai pelakon Wanita Terbaik pada Festival Filem Malaysia ke-20,dipilih mengantikan maya karin yang sebelum ini menjadi pengacara rancangan popular tersebut.

 Sebagai peminat rancangan tu(minat la jugak), rasanya pemilihan vee memang bertepatan sekali la kan,sesuai org cakap.   Maya karin pun ok gak(minat siket2 je),tapi bagi aku vee(minat banyak2 le) lagi 'mashuk' la dengan rancangan popular di tv3 tu,sebab dia ada gaya 'perempuan melayu terakhir' hu hu..

Water Supply Disruption On December 28

Penang Water Supply Board (PWSB) report there would be a 24 hour water supply disruption in Gertak Sanggul,Teluk Kumbar, while in Seberang Perai, Georgetown, Farlim, Bayan Baru, Bayan Lepas and Batu Maung the water supply disruption would be for 12 hours. Tanjung Bungah, Batu Ferringhi and Teluk Bahang would not be affected.

The water supply disruption is due to upgrading and maintenance work of the water treatment plants at Sungai Dua, Seberang Perai and Stesen Pam Bukit Dumbar on the island.Almost 80 per cent of Penang,will be affected by a water supply disruption of between 12 and 24 hours from 7am on Dec 28.
PWSB would also conduct its periodical electrical and mechanical maintenance work at the Stesen Pam Bukit Dumbar and also to carry out installation of main pipes at Simpang Jalan Sungai Dua, Jalan Pekan Darat and Jalan Bukit Tengah for the track railway project,all residents advised to store enough water for use during the period.

Detail information,can contact the PWSB 24hr-call centre at 04-5096509.
-Bernama

Color on Blog:The code



just select color you like,and get free color code bellow.









































































































































































































code select :


copy code from the box and paste on your blog..

Bas express 2 Alam Air

Rekabentuk Feri ni (Bas Air) sebiji cam bas express transnasional,sunny express,bunga raya express..


kalau waktu banjir memang akan penuh dengan penumpang la bas air ni(Feri).
fuhh best macam rancangan fuhh kat tv3 tu punya best! tapi jangan sampai terselam kedasar laut dah la ye.
Bas ni mampu bergerak 60kmj dalam air(60km tu laju la kot dalam air)
Ok bas express dan bertolak menuju ke stesen bas jalan duta untuk mengambil penumpang di hentian jalan duta(hu hu hu).
fuhh! sampai juga akhirnya ke daratan..Rasa-rasa korang la kan,kalau di malaysia kat mana paling sesuai digunakan bas ni.?

Winners of Pizza Hut Extreme Cheesy 6 Pizza Contest

After going through hundreds of entries, the judges have finally chosen the 5 winners who they thought was best deserving to win RM2,000 cash prize each!

The 5 winners are listed below in no particular order;

-emmira.blogspot.com- www.klurbanite.com- theeggyolks.blogspot.com- blogjulya.blogspot.com- e-r-y-n113.blogspot.com

Congratulations to all the winners!enjoy the new years RM...

Harga Minyak naik Lagi

Menurut sumber2 yang boleh dipercayai harga minyak akan naik lagi bermula 12tengah malam ini,
harga minyak RON95 & Diesel masing-masing dinaikkan 5sen 1liter.

Harga Ron95
Harga minyak sekarang 1 liter=RM1.85
Harga baru minyak esok 1 liter=RM1.90
Harga Ron 97 1 liter= RM2.30

Harga minyak naik lagi,rasanya harga barangan lain pun akan turut naik la lepas ni,alasan harga barang naik kerana kenaikkan harga minyak,pastu alasan minyak naik kerana pasaran dunia naik..
yang terima beban.?dah tentu la kita yang dibawah kan...

Fake money start again in circulation rm50



Please circulate to others…

proton latest model-PROTON 'TUAH'


model terbaru proton 'TUAH'
DSC_0718b.jpg
DSC_0727b.jpg
Tuah3.jpg

Tuah4.jpgDSC_0719b.jpgDSC_0724b.jpgTuah6.jpg






Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...