APA JADI KALAU INDONESIA KALAH

Entry aku minggu ni banyak berkenaan Bola sepak Piala Suzuki AFF yang melibatkan malaysia dan indonesia,bukanya apa,sengaja ambil kesempatan disamping keyword isu penjaga gol di laser tu he3 {-: )..

Tapi terfikir gak la kan apa jadi kalau pihak mereka tewas dalam perlawanan ni,segala kemungkinan bakal berlaku kan! tambahan lagi memang mereka ni selalu saja tak puas hati dengan malaysia.

Kawalan keselamatan pula seperti yg kita tahu sememangnya lemah bila perlawanan belansung di indon, buat penyokong malaysia yg nak pergi ke indon untuk bagi sokongan pada skuad kebangsaan tu di harap berhati-hatilah ye,tatasusila kena jaga,tapi kalau orang dah 'hantuk' kepala kita diharap jangan diam je ye...
SEMOGA MALAYSIA MENANG. yassalammm..

3 comments/pendapat:

Tanpa Nama berkata...|Reply This Comment|

gigi loe monyong

Tam berkata...|Reply This Comment|

berpantang menyerah sebelum mara....

fara feroza berkata...|Reply This Comment|

harap penyokong kita sume bersabar...setakat diorg nak kate2 kutuk2 booo2.. wat tak reti je...kita kan pro...tp kalau dah bab nak baling2 barang sile lari ke security ye,,,jgn g serang lak..nnti jadi gaduh besar...bahayakn orang lain tak bersalahlak..:)

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...