PULAU PINANG BAKAL TENGGELAM?

Sabar- sabar jangan panik he3...Pulau pinang bakal 'tenggelam' punca akibat separuh daripada negeri itu akan terputus bekalan air selama 2 hari bermula 28-29 disember,ia meliputi kawasan Gertak Sanggul,Teluk Kumbar,Seberang Perai, Georgetown, Farlim, Bayan Baru, Bayan Lepas,Batu Maung dan beberapa lagi kawasan..

Pada semua penduduk kawasan seperti diatas tu sediakanlah baldi sebelum hujan,jgn sediakan payung je noo,kang bila takda air susah jadinya,setakat nak minum kat kedai pun boleh,ini dibuatnya mel;epas hadas cmna.kalau yang 'keci;' boleh la dimaafkan,buatnya keluar yg 'besar' kan masaalah besar tuuu..

Jangan jadi cam kawan aku,masuk tandas awam,pastu dah melepas hadas 'Besar" punya,pulas pili paip air takda fuhh,bayangkan 'kesengsaraan' dia terpaksa tanggung,terpaksa keluar dari tandas awam kat stesen bas dengan "besar punya" tak bercuci..
Yassalammm..

Moral: cek air paip dulu sebelum 'melepas'

2 comments/pendapat:

Suraya berkata...|Reply This Comment|

mandi laut la..huhuhu

Tam berkata...|Reply This Comment|

Jangan jadi cam kawan aku,masuk tandas awam,pastu dah melepas hadas 'Besar" punya,pulas pili paip air takda fuhh,bayangkan 'kesengsaraan' dia terpaksa tanggung,terpaksa keluar dari tandas awam kat stesen bas dengan "besar punya" tak bercuci.hu hu...

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...