PERLAWANAN BOLA SEPAK ATAU PERLAWANAN LASER

Seperti yang kita semua tahu perlawanan bolasepak@sepakbola antara indonesia malaysia baru-baru ini dimenangi oleh Malaysia,namun khabar yang kurang best lagi memalukan khabarnya ada penyokong-penyokong malaysia yang memancarkan cahaya laser ke arah penjaga gol indonesia(ya la tu), menyebabkan penjaga gol indonesia tu blurr bila tangkap bola,betul ke?(alasan org kalah) biasa la.

Khabarnya penyokong indonesia pula akan menggunakan laser ke arah penjaga gol malaysia bila perlawanan akhir bolasepak diadakan di indonesia nanti (dendam la tu),ahaaaii dari perlawanan bola dah jadi perlawanan laser pula ni,last2 gaduh la jawabnya..
sama-sama la kita tgok ye,jangan ada yg bawa pistol dah le,kang ada nyawa yang melayang dek kerana bola...
Yassalammm.

Moral:jangan main api,nanti takut tak sempat padam.

3 comments/pendapat:

farah berkata...|Reply This Comment|

lawan laser pun boleh..lawan mulut laser nak..?haha...

alah yg jual laser pun sape kan..?huhu

ape2pun sape yg mula dulu kan...
then dah kalah sudahla.. jgn buat alasan...
nyway love malaysia..tak mo gaduh2...hehe

Tam berkata...|Reply This Comment|

tu la pasal,indon ni asyik cari pasal dengan malaysia ja nih..dari bab bendera sampai la bab main bola pun..yassalamm.
BUFFERED EARNING,NUFFNANG&TIPS

Blogger Mania berkata...|Reply This Comment|

terima kasih atas informasi tentang bola sepak ini =)

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...