AGIHAN PENDAPATAN AMANAH SAHAM BUMIPUTRA

Permodalan Nasional Berhad (PNB) mengumumkan agihan pendapatan ASB adalah sebanyak 7.5sen seunit bagi tahun kewangan berakhir Disember 2010,manakala bonus pula berjumlah 1.25sen seunit  untuk semua pemegang AMANAH SAHAM BUMIPUTRA (ASB).
Bagi sesiapa yg banyak melabur tu,dah tentu buat kira2 brapa jumlah keseluruhan yang akan diperolehi kan,simpan banyak dapat hasil pun banyak,kalau simpan sikit hasilnya pun sikit lah ye..
Pada yg tak boleh nak mengawal kewangan tu dan susah untuk menyimpan,boleh la kongsi kongsi pengalaman@masaalah kt sini..mana la tahu ada dikalangan visitor disini boleh beri tips,trik bagaimana cara nak menguruskan wang yg tak terurus tu..

2 comments/pendapat:

fadhdeela berkata...|Reply This Comment|

waahh bestnyer!!

Tam berkata...|Reply This Comment|

aaa kalau best tu mesti cik fadheela ni banyak melabur nih..ntah rm10,000 dh he3..

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...