Harga Minyak naik Lagi

Menurut sumber2 yang boleh dipercayai harga minyak akan naik lagi bermula 12tengah malam ini,
harga minyak RON95 & Diesel masing-masing dinaikkan 5sen 1liter.

Harga Ron95
Harga minyak sekarang 1 liter=RM1.85
Harga baru minyak esok 1 liter=RM1.90
Harga Ron 97 1 liter= RM2.30

Harga minyak naik lagi,rasanya harga barangan lain pun akan turut naik la lepas ni,alasan harga barang naik kerana kenaikkan harga minyak,pastu alasan minyak naik kerana pasaran dunia naik..
yang terima beban.?dah tentu la kita yang dibawah kan...

10 comments/pendapat:

thomas berkata...|Reply This Comment|

rakyat di dahulukan,pencapaian di...

tuan keta berkata...|Reply This Comment|

ditamatkan...(sambungan)

Omu Rice berkata...|Reply This Comment|

pandai2lah..pasni nak kene berjimat..gaji 1000 memang xcukuplah..

tam berkata...|Reply This Comment|

yang mana didulukan yg mana diutamakan pun tak tahu le..
BE THIS WEEKS 5

PrisCielLa berkata...|Reply This Comment|

Kesian tuk orang yang guna kereta :(
haiz.

tam berkata...|Reply This Comment|

ye la kan,tambah2 cam saiz kereta pakcik ni ha
ni ni ni NISSAN CEFIRO A31 TURBO TWINCAM

Tanpa Nama berkata...|Reply This Comment|

pakai kete malaysia le yang kecik cc tu.jimat c kit minyak.

Tam berkata...|Reply This Comment|

kena guna kete kancil la pasni..

adi berkata...|Reply This Comment|

jalan kaki je kot.

Tanpa Nama berkata...|Reply This Comment|

kepala hotak hampa!!!!!!!!!

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...