Memaparkan catatan dengan label buffered earings. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label buffered earings. Papar semua catatan

Pendapatan dari nuffnang

Salam satu malaysia..
Thanks buat semua visitor blog nih,sebenarnya takda apa yang menarik sangat minggu nih,cuma sedang menunggu pendapatan pertama dari nuffnang(cek pertama) belum sampai lagi,sambil tu dalam keadaan yang serba malas lagi boring nih ada gak update blog sesikit,

Tetiba pagi ni dengan tak disangka-sangka dapat lagi dua BE dari nuffnang,tengkiu leee nuffnang bestzzz.. ini yang buat aku bersemangat nak mengupdatekan blog yang dah nak bersawangan nih..dapat buffered earning ni ibarat macam motivasi untuk merajinkan aku yang kian malas nihh..
Buat yang tak pernah dapat BE ni tentu tertanya-tanya apa tip dan kaedah berkesan untuk meraih BE ni kan.!sebenarnya tak le sesusah mana kalau kena dengan caranya,contoh macam blog nih,dah sebulan lebih tak di update dengan post baru tapi masih mampu dapat kepercayaan nuffnang dengan pendapatan meter nih..

Namun oleh kerana hari ni hari malas aku, dengan kemalasan yang maksima rasanya tip dapatkan BE ni tak dapat lah nak dikongsikan untuk hari ni,tapi mungkin esok atau lusa sure aku kongsikan pada semua ye..comfirm mujarab lagi berkesan,duduk malas2 pun mampu dapat BE,tak caya nanti korang leh cecuba..

Buffered Earnings LR,SS,LB

Congratulations to my blogs and myself he he..
This week i got buffered earnings again with campaigns named City Chain Titus Xmas LR.

Thanks to the advertiser for their trust to my blogs,and more more thanks to Nuffnang-Asia Pacific's First Blog Advertising community.

The campaign that was been running on this blog before is Celcom Bold 3 SS,Citibank Ready Credit SS,AMP Era.FM LR,Nestle NHW How Am I SS,Celcom Raya Broadband LB.thanks for all best of the best advertiser.

Have anyone know what means SS,LB,LR in the end of campaigns name .?

MORAL-dah baca kena komen

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...