Lepas hina Agong,kini hina Nabi


Salam buat semua pembaca A2U,blog A2U hairan dengan masyarakat ni,kita tak pernah hina agama dan tuhan mereka tapi mereka sengaja hina Agong,Islam dan nabi.. apa yang mereka ni mahukan sebenarnya, sengaja ingin membangkitkan kemarahan kaum lain....Baca selanjutnya dibawah.
 
Seorang pengguna Facebook hina Islam serta menghina junjungan besar, Nabi Muhammad SAW. Bertapa biadapnya si penama Programmer Calvin Gani yg didedahkan oleh Blog "Just Read "menyebut berkaitan Facebook berkenaan hanya menulis"Another one! See for yourself!" (Seorang lagi! Lihat sendiri!).

Antaranya pengikut blog JUST READ yg mengecam perbuatan tersebut ialah 
Dayak Laut yg berkata: "Apa yang perlu ditunggu lagi Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM)? Tangkap lelaki ini dan fail kes terhadap beliau.
Saya mahu melihat dia pergi ke mahkamah dan dihantar ke penjara!"

Alam Maya pula berkata: "Kenapakah makin meningkat penghinaan terhadap Islam oleh golongan pemuda keturunan Cina di Malaysia ini? Tidakkah mereka sedar bahawa negara ini dihuni oleh pelbagai kaum dan agama? "Tidakkah mereka terfikir bahawa perbuatan mereka mudah dikesan dan boleh dikenakan tindakan undang-undang? 

Panas Baran menyebut: "Ini paling biadab! Patut dikenakan hukuman penjara. Dia lebih selamat di dalam daripada di luar ini." 

 TAJUK-TAJUK BERITA LAIN:• Facebook Calvin hina Nabi • Pertubuhan Gerakan Siber 1M buat laporan.
Sumber-Utusan Melayu.

A2U-Kerajaan mahu gubal akta hina raja,Agong,Sultan..diharap jangan lupa yang lebih besar iaitu akta hina nabi hina Allah.

0 comments/pendapat:

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...