Celcom,Maxis,DiGi contest

Seperti yang kita tahu celcom,maxis dan digi merupakan syarikat telekomunikasi terulung di malaysia,masing-masing mempunyai kelebihan tersendiri dalam memberi perkhidmatan kepada pengguna,baik dari segi perkhidmatan,promosi dan bekalan boleh dikatakan memuaskan (walau kadang2 ada gangguan).

Dalam ketiga-tiga rangkain tersebut,manakah satu pilihan yang paling anda suka dan mengapa.?adakah kerana namanya kah,keturunanya kah,pengaruhnya kah atau sememangnya kah pilihan anda merupakan yang terbaik kah.?(jangan kah kah kah ketawa ye).


Kepada tukang komen dengan jawapan yang membanggakan,akan memenangi
hadiah berikut:-

Hadiah utama-sebuah posting khas mengenai anda dan blog anda akan dipost di muka hadapan blog ini.
Hadiah kedua-blog ini akan menjadi follower blog dan menjejak posting2 terbaru pemenang.
Hadiah ketiga-maaf hadiah takde untuk ketegori ni ye(tapi boleh buat permintaan kecil).

2 comments/pendapat:

mackenziedoo berkata...|Reply This Comment|

pada pendapat saya...ceh..mcm soalan formal lak..hurm.... mula2...Maxis.. sgt suke dengan activiti, sponsorhip, promosi dan tawaran dari dorg...memang menarik namun servis lebih mahal dari servis yang lain. Celcom pulak sederhana servis dan aktiviti pun lebih kurang banyak seperti Maxis..sangat suke dan senang dengan Celcom. Digi pulak...servis yang paling murah antara ketiga-tiga ni tetapi aktiviti promosi kurang dan ramai tak tau yang penggunaan mobile internet digi laju kat tempat senang dapat resepsi Digi la..hehe... tu je..thanks... ni pendapat saya je =)

>>>Sexy Seksi kah si Aliff Aziz???<<<
http://uswekita.blogspot.com/2011/01/sexy-seksi-kah-si-aliff-aziz.html

Mr Paktam berkata...|Reply This Comment|

komen yang pertama ni padat lagi berisi nih,tapi kalau aku sorang je jadi juri penilaian rasanya tak best la kan,takpe juri-juri awam semua dijemput buat penilaian gak,supaya nanti keputusan pemenang adil lagi saksama hu hu..sila sila juri juri dan peserta peserta semua...

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...