cara mudah cuci kotoran degil

Salam hormat dan selamat hari-hari, ini hari aku nak kongsi satu cerita pasal cuci mangkok tandas,besi crome yg berkarat,sinki rumah atau kekotoran degil yg seangkatan denganya,kongsi cerita bukan kongsi gelap naa..

Cara cuci bukan dengan kaedah guna Harpic, Toilet Duck, Cocorex,Clorox dan produk2 mahal lain, tip cuci dengan hanya menggunakan coca cola je, tahu kan coca cola! kalau tak tahu masaalah la..

1.Mula2 dapatkan sebotol/setin coke, kemudian tuangkan coke tersebut ikut kesesuaian barang/perkakasan yg hendak dicuci, contoh kalau nak cuci mangkok tandas yg tersangat mengerikan keadaan lobang laluan ehem2 tu,caranya tuangkan setin coke kemudian kalau boleh biarkan semalaman, atau sekurangnya 2jam, Selepas tu boleh la sental dengan berus dan terakhir sekali flush,selesai le segala kotoran degil tersebut.

2.kaedah kedua boleh juga guna coke ni untuk cuci logam2 lain seperti tombol pintu yg dah berkarat atau bahagian2 stainless steel yg kusam masai. Caranya dengan tuangkan coke pada kain/kertas ikut kesesuaian kemudian gosokan berulangkali pada objek tadi sehingga dapat keputusan yg terbaeekk.. selamat mencuba.

Kalau nak cuba untuk cuci kasut,cuci baju,cuci cincin emas silakan je...tetapi,tatapi,taaapi sebarang kemalangan jiwa atau harta benda akibat petua yg tak disyorkan adalah tangungjawab sendiri ye..

Tag:cuci,pintu,tandas,lubang,tip,petua,cloroq,coca cola

2 comments/pendapat:

Software Development Company in Malaysia berkata...|Reply This Comment|

I think this is pretty good information which you shared with us. I like this post and blog too, keep it up!

mr paktam berkata...|Reply This Comment|

@Software Development Company in Malaysiathanks for the comment,welcome to the my peaceful blog's

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...