Video Nur Amalina Che Bakri

akhir-akhir ni banyak kontroversi yang melanda pelajar cemerlang SPM Nur Amalina tersebar di internet,dalam blog serta laman sosial... ramai yang kutuk dan juga bagi nasihat (termasuk la aku hee), tapi pada aku benda ni bukanlah suatu fenomena baru,dulu pun ada beberapa kes macam ni gak,pelajar yang pintarnya akal bukan kepalang,tapi bila dah ditaja dan belajar di luar negara mula lah jadi baqal and bahlolll.

Kejutan budaya,fesyen,up to date dan macam-macam lagi lah alasan yang diberi untuk menyokong dan menghalalkan perbuatan mereka,cuma aku agak hairan la kenapa mereka2 yg pintar ni kena dihantar melanjutkan pelajaran di luar negara walhal mereka ni kan ke sejak mula 'pintarnya' bermula disini,di malaysia,di negara kita..hantar ke sana dan lain pulak jadinya,betol la melayu memang mudah lupa macam kata Tun Dr Mahathir..

gambar sana sini dah tersebar,tapi still masih kata its okkk,adehhhh... apapun kita ikuti lah penjelasan Nur Amalina che Bakri ni ye,mana tahu kot berguna untuk orang2 pintar kat Malaysia nih.

0 comments/pendapat:

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...