Video Anwar versi ke 2!

Salam semua..seperti yang kita semua tahu kes video versi 1 belum pun selesai,terkini bakal keluar video seks versi keII pula, pendedahan itu bakal di buat oleh papagomo melalui blog papagomo yaitu www.papagomo.com.

Kami sependapat dengan http://Beritasemasa.com/ bahawa cukup-cukuplah dengan pendedahan sebelum ni,kami bukan nak bela anwar,tapi dah nampak sangat dia akan kontoi nanti dengan segala bukti yang ada,oleh tu sudah-sudahlah dengan pendedahan yg sebelum ni,tak perlu kita dedahkan lagi sampai mengaibkan.

Pendedahan pertama adalah sebagai bukti..pendedahan kedua tak lain tak bukan untuk mengaibkan,jadi papagomo harap fikir semua la tentang nak buat pendedahan kedua Anwar di thailand,

Ambil contoh seperti pisau.net/ walaupun dia sentiasa buat pendedahan(lengkap bukti),tapi kalau musuh dah mula rebah tak molek rasanya kita terus memijak dan membenam trus,biarkan dia rebah dengan sendirinya..

orang tua-tua selalu berpesan "walau dah menang berjaya tewaskan musuh,tinggalkan satu peluru kerana "takut-takut kawan yang berganding bahu adakala bertukar menjadi seteru mana tahu"...

Moral: Tingalkan satu peluru.jangan guna sampai habis..

0 comments/pendapat:

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...