Duit baru malaysia lambang Yahudi?

Salam semua..dah tengok belum duit syiling baru malaysia? aku agak tentu ramai yang dah tengok syiling baru tu.. cuma ada cerita yang kurang sedap la tentang duit baru malaysia nih,dah buang lambang bulan bintang tu satu hal,ditambah pula dengan satu lambang lagi yang memang umat islam kita ni amat tak suka,iaitu lambang yahudi,tapi betul ke? sama sama kita lihat gambar duit syiling baru tu..   
adehhhh macamana nih,takkan kerajaan malaysia hari ni dah sokong plak yahud-yahud dan freemason nih....ciri-ciri macamni lah akan mengakibatkan kerajaan akan dapat pengajaran melalui PRU,dah tau rakyat tak suka tapi buat jugakk, kalau PRU12 kerajaan tak amik iktibar maka bersedialah untuk tersungkur di PRU13 nanti...
samaada ia secara kebetulan atau sememangnya dirancang sebegitu,hanya pihak yg berkenaanlah lebih tau..

3 comments/pendapat:

Tanpa Nama berkata...|Reply This Comment|

alaa bab lambang dan segala bagai lagi semua taknak sama dan bersamaan dgn yahudi,tapi bab pelahap makan KFC,McD,Coca cola,pepsi sampai tak hingat tu ape hal pla,bukan ke tu pun kepunyaan yahudi gak?satu jari tunjuk ke arah org lain,4 lagi berbalik pda kite le..

Tanpa Nama berkata...|Reply This Comment|

sapa yg makan ? ko lah yg makan.. bukan itu aje banyak lagi.. jgn jadi penyumbang kpd yahudi..

mr paktam berkata...|Reply This Comment|

bab makan ni yang susah sikit nak cakap ni...

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...