Video seks pemimpin pembangkang!

Politik malaysia memang terkenal dengan kes2 pemimpin panazz..terkini keluar pula cerita video seks pemimpin pembangkang yang memadu asmara dengan pelacur warga china,cerita bermula bilamana pemimpin tersebut 'buat kerja' tu di sebuah hotel dan tertinggal seutas jam tangan kat bilik 'asmara' tersebut dan beliau mengarahkan pembantunya iaitu datok 'T' ke bilik tersebut bagi mendapat semula jam tangannya yg tertinggal. Namun apa yang mengejutkan'Datok T' yang merupakan pembantu pemimpin terbabit menemui beberapa cctv tersembunyi didalam bilik tu.
 Kata Datok 'T'
"Saya diminta mencari jam itu di bilik hotel tetapi tidak menjumpainya. Ketika mencari di belakang laci meja solek saya terkejut apabila ternampak wayar berselirat.
"Saya cungkil laci yang berkunci itu dan mendapati ada empat kamera litar tertutup (CCTV) dan satu perakam tersembunyi di dalamnya," katanya.
Datuk T menambah, beliau mahu pemimpin pembangkang itu bersara daripada politik sekiranya tidak mahu video tersebut disebarkan kepada umum.
Justeru, beliau akan menyerahkan satu salinan video tersebut kepada ahli Parlimen itu serta isterinya dalam masa terdekat supaya mereka sendiri boleh mengesahkan identiti individu yang dirakam melakukan hubungan seks dengan pelacur yang berusia 20-an itu.
"Jika beliau dan isteri tidak berundur daripada politik dalam masa tujuh hari selepas menerima salinan video tersebut, saya akan menyerahkannya kepada satu panel pertubuhan bukan kerajaan (NGO) serta ahli forensik bagi menentukan keaslian rakaman itu.
"Selepas itu baru satu dunia tahu siapa beliau dan mengapa saya melakukan semua ini? Saya sudah muak dengan segala pembohongan, cukuplah dan kini masyarakat awam perlu mengetahui perkara sebenar," tegasnya.
Dia tidak mengetahui pihak yang bertanggungjawab memasang CCTV berkenaan serta tujuan ia dipasang, namun percaya ia dilakukan oleh pihak pengurusan hotel kerana ahli politik tersebut dikenali ramai dan pernah terpalit dengan beberapa skandal seks sebelum ini.Datok 'T' juga mendakwa masih menyimpan video perlakuan seks pemimpin terbabit.
Ada pula suara-suara yang menyatakan anwar ibrahim terbabit sama,ish ish lagi penat la pak nuar kita ni kalau betul beliau terbabit sama kan! nampaknya misi ke putrajaya akan hanya jadi mimpi belaka,belum pun selesai kes liwat,kes lain pula timbul. Sementara adun bandar baru zulkifli nordin pula mendakwa kenal sangat pemimpin pembangkang dalam video seks itu dan yakin 110%
bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan. kata YB Zul lagi “Orangnya jelas dan kita semua tahu siapa dia. Tiada dolak-dalih lagi dan saya berani mengesahkan bahawa itu memang dia.Sementara Anwar pula membuat laporan polis berhubung video tersebut kerana ada pihak yang mengaitkan dirinya dengan perlakuan seks dalam video tu serta mendakwa didalangi kerajaan(biasa la kan anwar) selalu akan salahkan orang lain, tapi kita sebagai rakyat bukannya bodoh sangat sampai tak boleh menilai,kita taknak tahu siapa aniaya siapa,yang kita nak tahu kebenaran sahaja samaada dia benar2 'buat' atau tidak.. sama-sama kita tgu dan lihatlah ye,yang mana musang yang mana ayam kan, video dah ada sebagai bukti,nanti2 semua akan dapat tahu juga siapa yang terjun dengan labu-labu si luncai kan....

0 comments/pendapat:

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...