pembunuh Sosilawati bukan 'datuk'-cara mangsa dibunuh amat kejam

suspek utama (tengah) perancang pembunuhan kejam
Datuk Sosilawati lawiya
                                               

   Suspek utama pembunuh Datuk Sosilawati Lawiya dan tiga yang lainya dipercayai bukan 'Datuk'.Hasil siasatan polis tidak menemui sebarang rekod berhubung status 'Datuk' peguam tersebut,sebaliknya gelaran itu disyaki dibeli dengan harga Rm180,000.00 dari orang2 tertentu,pembunuh yang kejam ini amat licik dalam menguruskan kegiatannya,Datuk Sosilawati dan tiga orang lagi yang hilang bersamanya dipercayai dibunuh dengan kejam sebelum mayat keempat-empat mereka dibakar menjadi abu dan dibuang ke sungai.tindakkan itu dipercayai untuk menghapuskan bukti.
Peguam syaitan yang kononya bergelar Datuk ini juga dipercayai terbabit dengan 20 kes 'orang hilang' yang masih dalam siasatan.

 
mangsa2 pembunuhan kejam
                                           
 Mangsa2 juga diugut menggunakan anjing pembunuh,kemudian dibelasah menggunakan kayu kriket 
sebelum dibunuh seorang demi seorang dan mayat2 mereka dibakar sampai jadi abu.
Berdasarkan jenayah dan pembunuhan kejam yang tidak berperikemanusiaan yang dilakukan oleh peguam 'syaitan' ini, hukuman gantung sampai mati saja tidak memadai,seharusnya pembunuh kejam bersama kuncu-kuncunya itu digantung sampai mati di khalayak ramai,kerana jenayah kejam yang dilakukan itu amat-amat melampau sekali..
By-Tam

3 comments/pendapat:

fendi berkata...|Reply This Comment|

gantung di khalayak umum ja orang kejam macmni.

Tanpa Nama berkata...|Reply This Comment|

bakar semua paria ini hidup2 di depan khalayak ramai dan ditayangkan secara langsung seluruh malaysia, kita nak tengok paria2 ini meraung kesakitan macamana mangsa2 yang dia bunuh rasakan. Semua harta paria ini juga dirampas dan pulangkan kepada semua mangsa yg dia tipu, Pihak berkuasa kena semak betul-betul samada dia betul-betul mempunyai sijil kelayakan memjadi peguam atau dia beli kat india, Adiknya membuka klinik perubatan difahamkan dia beli sijil kat india kemudia balik ke malaysia buka klinik. Minta kementerian kesihatan semak perkara ini.Yang pasti paria dan kuncu2nya mesti dihukum mati. Apa yang semua orang islam nak tengok mereka di bakar hidup2 di khalayak ramai

Mr Paktam berkata...|Reply This Comment|

sememangnya itulah hukuman yang layak buat syaitan macamtu..

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...