Pemandu Wanita banyak mengundang bahaya dijalanraya?

Ahli parlimen kinabatangan YB Bung Moktar Radin mendakwa cara pemanduan golongan wanita amat berbahaya dijalanraya,eh eh betul ke datok.. kenyataan datok Bung mendapat reaksi banyak pihak khususnya golongan wanita, Yang Dipertua Persatuan Siswazah Wanita Malaysia Datin Fauziah Ramly bercakap kepada utusan:"Tanpa bukti kukuh beliau tidak layak membuat dakwaan itu. Ia jelas menunjukkan beliau memperlekehkan keupayaan pemandu wanita," bunyi macam marah je ni..
 Pengarah Eksekutif Pertubuhan Pertolongan Wanita (WAO), Ivy Josiah pula menyifatkan Bung Moktar sebagai seorang yang seksis, katanya"Ini jelas menunjukkan beliau tidak menghormati wanita. Ia juga menunjukkan beliau tidak peka dengan kajian pemanduan di Malaysia yang mengatakan pemandu lelaki sering melanggar peraturan di jalan raya,"  macam-macam hal la kan,Datok Bung keluarkan kenyataan macamtu tak takut kene marah dengan bini kat umah ke.kan ke isteri Datok bung moktar pelakon drama popular hik hik..
Tapi walau apapun rasanya ada kebenaran juga kenyataan Datuk BUNg tu kan,mungkin padangan beliau macamtu.. Pada pendapat blogger semua camna yek? lelaki ke wanita yang memandu bahaya sangat kat jalanraya tu, atau kalau dua-dua golongan tak ngaku takkan golongan yang ketiga pla yang punya angkara ye tak..>>

Moral: memandu jangan guna kepala lutut sreeettt kebabommmm kan naya.

3 comments/pendapat:

Fairus Bin Mamat berkata...|Reply This Comment|

orang rumah saya kalau bawak kereta saya duduk kat sebelah boleh jadi takut ooo... :)

Tam berkata...|Reply This Comment|

@Fairus Bin Mamat HE HE samo la kita,org rumah aku bawa moto,aku kat belakang rasa cam layang-layang terputus talinya eeeeee..

ahmad berkata...|Reply This Comment|

kat bangi paling bahaya org pompuan bawak..bnyk kali dah nak kena langgar..

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...