Cara Mudah Selesaikan-Saman

Ummi Hafilda Ali bakal menfailkan SAMAN 700juta keatas Anwar Ibrahim,Wan Azizah,Karpal Singh dan Parti Pas (kaya lagi la pasni). 
Beliau yang menjadi mangsa keadaan pada waktu itu(kes liwat Anwar) mengambil pendekatan menyaman 4 pihak terbabit kerana hilang sabar dengan Anwar dan konco-konconya yang kian angkuh dan ingin manghapuskan ketuanan melayu.(apadahal).

SamanPertama
RM300 juta terhadap Anwar Ibrahim atas dakwaan salah guna kuasa selaku Timbalan Perdana Menteri pada 1997,yang mengarahkan Ummi ditangkap dan didera bagi mendapatkan pengakuan palsu.

Saman kedua
RM200 juta ke atas Karpal kerana melanggar kepercayaannya selaku anak guam.(kes harapkan pagar,pagar makan padi)

Saman Ketiga
RM100 juta terhadap Dr. Wan Azizah kerana Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu tahu apa yang berlaku (rahsia) tetapi tidak mahu mendedahkan kebenaran(bersubahat) ,menyebabkan Ummi difitnah terlibat dengan konspirasi yang menjatuhkan imejnya.

Saman Keempat
RM100 juta terhadap PAS kerana mereka pernah menghantar Ahli Jawatankuasa Pas Pusat, Mohamad Sabu bertemunya pada tahun yang sama untuk mendapatkan cerita sebenar.
“Apabila sudah tahu segalanya, beliau merupakan orang pertama menggelar Anwar sebagai peliwat di Parlimen. Alih-alih, setelah segalanya terbongkar, Pas dan Mohamad Sabu sokong Anwar pula,”kata ummi.

"Apa hendak jadi, jadilah. Saya mengisytiharkan mereka sebagai musuh dan perlu ditentang habis-habisan,”katanya lagi.
Fuhh macam serius sungguh bunyinya ni, saman je puak2 yang tak sedar diri tu ummi,go go go...

0 comments/pendapat:

Catat Ulasan

Top Posts

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...